:o

fy vad jag är trött, marcus har åkt till jobbet och kommer hem i morgon bitti :/ längesedan jag sov utan han.
Fundrar på att gå o lägga mig nu, men ju tidigare man går o lägger sig ju fler gånger får man gå upp o mata, så då är jag hellre vaken till tolv, för då behöver jag bara mata kl 4 och sen på morgonen!

min farfar var även hit idag, för första gången :) Kul.

Nej, jag har ingen lust att skriva om något idag faktiskt, mitt huvud är tungt och fullt av tankar idag och ne fy, i morgon är en ny dag med en långpromenad känner jag!

Hejhopp!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0