nääe.

dagens kungarna av tylösand fick mig att känna lite sorg faktiskt.
Att sprit kan förstöra förhållanden och se hur killar rent ut sagt tänker med kuken..

.. mitt i mina tankar på att marcus inte är hemma, att han är på ett hotell i göteborg och kanske skulle fått med sig någon hem från puben eller liknande, DÅ ringer han, berättar hur mkt han saknar oss, hur mkt han älskar oss, och att han hatar att sova själv, i från oss.
ÅH nu vart jag varm i hjärtat igen.

Aja kungarna, det är fortfarande veckans höjdpunkt på tv'n men ah det är ju sådär det går till och verkligheten är inte alltid så rolig, antar jag. Stackars jocke's tjej alltså! Se sin egen karl knulla som en jävla kanin i poolen lixom, hade han vart min hade han inte haft någon pillesnopp kvar, rent ut sagt ;)

aja, nu ska jag tvätta bort smink och sen SOOOOOVA! TJA!
BTW, haft en kanon mysig dag med mammi och Linn :) PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0