min dag!

jag älskar att våran prins vaknar 06 varje morgon och vill mys äta bredvid oss, äter sedan somnar o vaknar runt 10 :) MYYS och man är även utvilad oftast :)

Att gå på Gi går fortfarande bra, snart en vecka.
Idag blev det tacko biffar och en greksallad till. MMMMMM! I morgon ska jag göra mosaka!

OCH IDAAAG, idag kom jag i en kjol som jag hade som mål att komma i efter graviditeten, Fyfan vad glad jag blev.

Har även tagit mig en låång promenad idag, tog en timma ca.
Jag och alexander hamnade lite vilse när jag letade nya vägar och hittade en skit bra runda att gå varje dag, mkt backar och allmänt rolig att gå. Plus att den tar en timme, kanon.
Är såå taggad att gå ner i vikt nu..

Sitter o tittar på debatten på SVT1 om kungarna av tylösand.
HAHA vilka miffon som är beroendevetare, men man lär väl vara lite konstig om man är så högutbildade.
ja jag älskar iaf programet, rakt av även om alla dissar det helt! SÅ det så! :D

Haft klädbytar dag med Sandra idag, awesome!
Även fått städat lite på över våningen, inte städat utan STÄDAT, röjjt, sanerat i garderoben :D

Aja jag ska käka mig ett äpple jag, i morgon blir det efterkontroll på mig, undrar om jag får en OK stämpel på rumpan eller om jag får AVSLAG :D hi hi hi
Undrar vad jag ska ha för preventivmedel, vågar man spiral, är så rädd för saker som ska in där :P iich.

Lördag så ska vi på dop, döp för sötaste Majken, så i morgon ska jag köpa doppresent från fam. Wikstrand :)
(hmm okej, lundqvist för mig då, önsketanke.)

Ha en bra kväll, nu blire debatt för hela slanten, vilka nötter.
Puss

Sandra

Spiral är bra, vad blev det? :D

2010-09-24 | 19:44:03 | http://sandrasnar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0