lars, eld och i städtankar..

Ah, städa måste jag, nyss fått i gång elden i kakelugnen, jävla ved o inte vilja brinna :D
Har även fått Alexander o somna, får se hur länge det varar, brukar gå i 5 minuter sen är han för nyfiken för att sova, man KAN ju missa nåt :D

Gud, man hinner verkligen inte städa om dagarna, jag brukar alltid städa, hinner bara med det viktigaste som tvätta o disken, sen tar det stopp :D men men, ingen har väl dött av lite skit. (?)

På lördag så kanske vi ska till sågmyra, på lager 157, jag o min darling, alexander får vara hemma med farfar och anncatrin :)

Så synd att det regnar ute, annars så hade jag velat tagit ut vagnen och donat på gården, började lite igår med att ta bort blommor, parkerade cykeln i carporten, slipper den stå i regn o rusk..

Marcus har även nästan gjort klart listningen här hemma, AWESOME, han är lite dålig på att sluföra sina projekt, men när han väl jobbar så jobbar han :D Så nu blir det planering inför hallen, frågan är hur vi ska göra.

Nej, nu ska jag ut på blocke o kika om det finns nå zumba video's tillsalu, som sagt fettet ska bort :)
HEEJ!

Carina

Har du hört talas om plankan skit bra träning för mag å sid muskler Drygt men lite rolig :)

2010-09-16 | 20:08:26 |
Caroline

Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete! ;)

2010-09-17 | 20:07:25 | http://carolineprim.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0