Längesedan!

Tänkte nu när jag är mammaledig och vädret sviker ibland så kan jag ju roa mig med att blogga igen :)
Sedan sist har jag hunnit blivit mamma till min kära Arn "Alexander" Wikstrand :)
Älskade unge, rent ut sagt!
Allt går kanon bra, men vi har haft en jobbig start, tänkte berätta om min förlossning och tiden efter i ett annat inlägg.
Det kan vara ganka skönt att skriva av sig om förlossningen, för den var allt annat än bra och normal, enligt journalen så var det en traumatisk förlossning.. Fy när man tänker tillbaka på den, men så kollar man på underverket, då gör jag om det 600 ggr till om det skulle vara så! :)

Men har inte riktigt tid nu så får blogga mer sedan :)
Önskar att jag får många läsare och kommentarer så man vet att man bloggar för minst 1 person iaf :) hihi

Puss o kram!

Linda

Ja, här har du en trogen läsare :)

2010-09-12 | 14:25:03 | http://metrobloggen.se/buslinda
Sanna

Jag läser :)

2010-09-12 | 14:30:12 |
Sandra

Självklart läser jag din blogg :)

2010-09-12 | 16:11:28 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0