ersättning o kaffe

mm, killen får sin morgon dricka o jag min :)
alex är mer vild än tam i dag så det går lite segt med matningen nu.. men men :)
Han har börjat att han ska hålla i flaskan med ena handen, som om han inte litar på att jag håller den, sen får han nå ryck o sliter den så flaskan hamnar alltid på golvet :D UNGE! :D sötis.

Nej, jag får skriva mer ikväll när jag har mer tid, ska upp o byta lite blöja o passa på o bada lilleman också :)
Sen ska jag lägga in en eld i kamin, lite rått ute i dag.
Hoppas alla får en bra dag, en annan hoppas på en promenad idag igen med Sandra :)
Alltid roligare o gå två!

Puss o hej!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0