..

.. har bara en sak att säga, skit väder, 100 ggr om!
Vaknade i natt o det verkligen spöregnade.

Kul, är det någon ide att platta håret ens idag? jag som skulle ta en promenad till kyrkan, men ne nu blir det garanterat bilen!

Aja ska leta fram kläder till mig och lillkillen jag :)
Så kul, han ligger mellan storlekarna nu, mellan 56 o 62, 56 är förlitet och 62 är lite förstort så nu kommer 62orna upp från lådan :) mkt fint där, men skjortor osv är lite förstort för att det ska vara fint än :)

en annan får väl slåss med att allt är förlitet istället :D haha, nejdå det börjar ordna upp sig lite!

Ha en bra regnig dag, åhoj!
MAJKENS DAG IDAG! <3




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0