22:04 Lördag.

mm en spännande rubrik va ;)
Ne men i brist på annat så kan jag börja detta inlägg med att jag verkligen hatar denna nya dator's tangenter, skriver man så snabbt som jag vill så blir det bara fel.. usch det är riktigt irriterande när man får sudda hela tiden och bara göra om, hade den haft andra högre tangenter så hade mitt blogginlägg gått på mindre än halva tiden, rent ut sagt! :) onödigt vetande, men det är så det ligger till! :b

Var på dop idag, för käre Majken.
Det var jätte fint, linda hade dukat så fint och hennes mamma och mormor hade bakat också jätte fint. (en och annan kaka slank ner, observera att i förra inlägget jag skrev det var slut med onyttigheterna, men vadå det var ju fest!) hi hi hi hi
Av oss i denna familj fick dom en liten prinsess bok, i 3D format, det lixom kom fram grejer ur bladen när man bläddrade :) Den kommer hon få roligt med sen när hon förstår, lillan :)

Nu vill jag också ha dop, men min mormor och morfar åker utomlands nu och kommer inte hem förns i april, ahaa kul! Att bära en 8 mån gammal bäbis framför 50-60 pers lär ju blir kul.
.. Eller så gör vi så här: Det var ni som ville åka bort alltså har jag vårt dop ändå?
aja vi får se.

Alexander har somnat bredvid mig här nu och marcus har åkt till jobbet för ännu en natt, ska mata lillen om ett litet tag och sen sova jag med, sjukt trött.
Sen tar marcus morgon målet vid 6 när han kommer hem, AWESOME!

Det är så tråkit när det regnar, ingen promenad och det får man lite ångest av faktiskt.. men i morgon blire bättre väder.. det hoppas jag att tv4 inte bara ljög om, då ska dom få på moppo :D
HAHA nu ska jag tönten själv kolla på allt skit som visas på tv'n.
hejdå!

pussokram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0