2010.09.13

tack Becca & baby för kommentaren, plankan ska jag absolut googla på :)

Igår så log min lilla alexander med ett läte för första gången, kommer nog ett skratt snart!
Den vackraste stunden i livet var när du kom <3

Sitter och väntar på Malin, ska bli skönt med lite kaffe och skitsnack :)
Man behöver det! <3

Satt o titta på tapeter till hallen igår, är osäker hur jag vill, om jag ska ha liggande träpanel eller om jag ska ha tapet, vad tycks?

ska lägga ut lite bilder sedan tänkte jag på vad vi hittills har gjort i huset :)
Ha lite tålamod, har inte all tid i världen att sitta här :D men det kommer vid matning och när lillen behagar att sova på dagtid vilket inte är ofta :D Men hellre det än inget på nätterna!

Aja måste klä på mig så inte Malin får en chock när hon kommer, en naken Elin i köket vill ingen se ;)
mohahah!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0