svar på kommentar:

Till Miranda:
Ja vad roligt att fler och fler läser, inte för att jag har så mkt att skriva om men jag gör mitt bästa :)

nyss kommit hem från min dagliga promenad, idag utökade jag den med att gå rúnt hela strandbaden med:) Det tog lite över en timma tror ja :) Jätte skönt.
Haft främmande av faster johanna och farfar rolf nyss också och malin tidigare idag :) Mys!

Alexander har flinat mest hela dagen, sen så gör jag ett ljus som aaah, iiiih eller ah ni fattar som om jag skulle låta jätte glad, då kollar han på mig och ler med heeeela ansiktet, vilken sötis!! :) <3

Nu sitter jag i v-rummet och myser med en öppenspis eld, varmt och mysigt när det smäller i veden. :)

Ne nu är visst lilleman hungrig!
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0