söndag morgon!

Svar på kommentar till terran:
Tack :) Var på förfesten men åkte hem hakv elva pga att min mage gjorde så jäkla ont, som du kanske läst i tidigare inlägg så är det något som inte stämmer med min jäkla mage, måste nog ringa läkarn i morgon!
Men jag hade kul ändå och är utsövd idag :) kommer fler utgångar! :)
Kram på dig.

Jaha, söndag och lillhjärtat vaknade nio och var klarvaken, inte jag men vad gör man inte för laget, går ner och brygger mig kaffe för att piggna till, vem tror ni inte somnar som en stock igen då i soffan? Joo herr Alexander Wikstrand! :D haha jäkla unge!
Så nu sitter jag helt själv och pigg!! :D

Grattis älskade Jenny på din 24 årsdag! <3

Idag ska jag och Malin till min pappa i storvik, för han ska laga hennes bil :)
Han har även lagat min så då åker jag hem i den och förhoppningsvis går den igenom besiktningen nu då! Drygt.
Ska sälja den nu och hoppas att man får en slant för den, för vi behöver en större andra bil, men kommer sakna corri som fan på ett vis, för den går som ett skott, aldrig nå fel på den, förutom dom här småfelen som va nu då, men det var ju bara rost under, så det var ju lixom inga fel på bilen isig! :)
Aja sätter ut den på blocket :)

Första gången på typ ett år jag hade festkläder på mig igår :P Kände mig inte bekväm dock, helst av allt hade jag velat haft en svart sopsäck på mig, kanske ett skärp i midjan till de :D haha usch!

Synd att jag inte kunde hänga på ut på krogen, men det kommer fler gånger!
Inte tog jag en enda bild heller, kameran vart kvar hemma, eftersom man har en stor systemkamera så får den lixom inte plats i väskan oså..

Idag ska jag bara ha en slappdag förutom trippen till pappa, ska nog ha 2and½men och how i met your mother maraton :) Älskling har tankat boxar åt mig, sweeet :) Älskar't!

På tisdag ska jag och Alexander nog ta en tur till öppna förskolan här i årsunda, jag älskar att vara där och prata med andra mammor och pappor, se andras barn och det är kul att se Alexander titta på dom, han fäljer dom med bliken när som springer fram och tillbaka och hämtar leksaker hit o dit! hih

Aja nu ska jag dricka mitt kaffe och invänta lillen som fortfarande sover, jag menar jag hade ju också kunnat sova men nee först ska man väcka morsan, sen somnar jag om själv, Alexander, du blir tonåring någon gång du med, då ska jag komma ihåg det här!!! :D hehe

Önskar er alla en fin dag! Pussokram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0