smart unge!

.. ja det är vad jag har, han sitter i babysittern och han når inte dom grejerna man ska slå på så det plingar o sjunger o lyser, så han har kommit på att om man tar i o sparkar på dom så låter det iallafall :)
MYSUNGE!
Vi badade tillsammans han och jag nyss också, det älskade han, så han fick bättre plats och plaska som man vill :)

Ne nu ska jag mysa vidare i soffan med tända ljus och en eld i öppna spisen och min älskade son! <3
Marcus ska på lite festligheter, det var ju ett tagsedan :)

PUSS
(hoppas på att Malin får komma hem i morgon, min älskade vän) Love you long time!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0