Sista dagen..

i oktober, vad har tiden tatt vägen?
Vart har allt tagit vägen, egentligen?!
Vaknat lite på fel sida tror jag, eller ah vaknat har väl knappt hunnit somna..
la mig när klockan var över två och somnade väl kanske runt fyra.. Sen upp klockan sju!
Om ändå barn hade förstått att när man drar tillbaka klockan en timma så ska man sova en timma mer! Men inte den här lilla inte! :o :b
Är för trött för att sätta på kaffe, är för trött för att piggna till, är för trött för mina tankar egentligen men dom vill visst envisas ändå..
Undrar om mamma min skulle komma idag, hon är ju nyfiken på alexanders nya rum :)
Min lilla gosse är så söt just nu, marcus tittade ner i hans säng när han kom hem för att ge honom en nattipuss, då sken han upp som den största solen vi sett.. Sen ligger han och bara jollrar och gbbrrr med tungan :D Så det var väl bara att gå upp det :) Han som brukar sova till minst 10.. Hmm vad händer lixom!
Men vad gör väl en tidig morgon när man har världens sötaste son att vila ögonen på :)

Idag ska jag banne mig sätta upp två hyllor i hans rum :) Men marcus måste vakna från sitt nattskift först :)
Lär ju dröja! Vad ska jag pyssla med innan då? Ut o gå? Dricka kaffe? mja det visar sig :)

Nej, om man ska ta och kolla på two and a half men, ett litet maraton så här på morgon :)
Hoppas ni alla får en bra söndag, för det ska då jag ha!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0