shit alltså!!

mm, tror det är tänder på G här hemma, fyfan säger jag bara!
Han har händerna i munnen hela tiden och gallskriker, är ganska varm också, har smörjt in tandköttet med alvedon och det hjälper en stund, men den vaknar han till igen och på en gång ska han GALLSKRIKA rent ut sagt!
men vad gör det när man har världens gullis till son :P

Var på öppnaförskolan idag, Alexander var som alltid minst, hade hoppats på att Linda en tjej som jag träffade där förra veckan skulle vara där men icke :P Så det var bara dom med barn som är 1.5 o 2år där, helt meningslöst och jag kom lixom inte in i gruppen direkt idag, nja en viss mamma är inte min typ och verkar faktiskt lite snorkig.. !! :D Tur att inte jag är det då, man kan faktiskt prata med alla när man är i en sån liten grupp kan jag tycka? Rätta mig om jag har fel!? :)

nu har han äääntligen somna här och jag har plockat undan stöket efter idag, som jag gör varje kväll.. Fattar inte hur mkt man kan dra fram, babygym, babysitter, barnvagn, bilstol, gosedjur över hela golvet, filtar, disk och ännu mer disk! Haha fatta när man fått två barn till.. uvva! :D

Har egentligen inget att skriva, har kollat tv mest hela kvällen, plus att jag försökt trösta min ledsna son, men i morgon hoppas jag att han slipper äta citron till frukost!
I morgon äre även grays och kungarna, veckans höjdpunkt! :)

Ne nu måste jag mata min lilla och sen duscha känner jag, sen soooova, så jävla trött idag. Klev upp åtta i morse och promenerade till ö. förskolan sen hem igen.. ah inget överansträngt men jävligt trött är jag iaf! :b

Natti natti Pussokram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0