många kommentarer på en gång!

AND I LIKE IT!
Så jag ska svara på er era sötisar.
Petra:
Hehe jaa jag älskar att pyssla det är lixom jag :) Synd bara att det rinner lite ut i sanden när man inte har all tid :P Det är bara o hitta på nåt och ta tag i det om du vill pyssla, jätte kul och man får tankarna någon helt annan stans :)
Lucke: hej, nee ska bara kolla på tv :) hoppas du får en bra kväll!

Gabriella: Tack så mycket :) Allt är jätte bra med mig, hur är det själv? Hoppas du får en bra kväll!

Luffi: Hej :) Ja, vad handlar det om då? Berätta mer så är jag inte omöjlig :) Kram



Ja tack för alla fina kommentarer, det är kul att se vilka som läser :)
Nyss kommit in från min andra lilla promenad, vart fram och tillbaka från affären ;) haha
Kom hem med en påse äpplen och lite annat som kan tänkas behöva och även lite nötter! Mums!

Lillen vaknar nu så jag får återkomma om min onödiga information ;)
Pussokram

   
     
   





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0