long time!

har inte hunnit skriva på ett tag :) men här är jag :)
Svar till Annika Snar:
Ne jag fick iden från en bok jag tittade i, men sen såg jag även att du gjort dom till sandra :) jätte mysiga!

jaha, nu sitter man i barnrums tankar blandat med dop tankar, men jag ska nog klara av båda ;)
Har ett helt vitt rum att utgå i från, kan bli mkt roligt där!
Har många ideer, måste skissa och skriva ner! Håller på med att målar två hyllor till honom nu! :) Eller ah dom har torkat så ska måla andra gången nu och konsolerna!

Ska nog orka mig i väg på öppna förskolan i morgon :)

Har fått lillen att somna nu för en halv timme sedan, kors i taket! Han brukar somna runt 00 eller 0030, awesome!
lite egen tid, då karln också somna nu! :)

Ah men har inte så mkt att skriva så ska dra ett pensel drag istället :) Bilder kommer! :)
Puss nattinatt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0