.. innan sängen kallar

.. ja här är jag igen!
Jag har målat hyllorna och konsollerna, jätte fint! "ISBLÅ" vart färgen, kanon mysigt!
Har även två till projekt som jag ska börja med i morgon, ena saken som jag skrev som kom ut i friggeboden, den ska bäras in i morgon och den ska få sig en klick vitt och några klickar av annan färg som jag ska ha till väggarna.. Vad det är säger jag ej, bilder får avslöja sedan, ja för jag har hört att en bild säger mer än 1000 ord?! =) hehe, där fick man till det!

ja, jag har gjort i ordning mat till lillen som han ska få när han om han vaknar i natt/tidig morgon, ställde det i en värmeväska, smart, det kom jag på i kväll att jag hade, slipper man ner o rassla i köket, bara att stoppa in den i munnen på han och sen somna om! :) Om nu klockan inte blir mkt så man ska kliva upp o traska iväg till öppna förskolan! :)

Ska även "snickra" lite saker i morgon, kom på en sån jätte mysig sak här ikväll, som självklart ska stå på hyllorna till Alexander, bilder kommer! Måste in till stan i morgon o köpa färg färg färg :) Ska även hämta ut saker på apoteket!

ÅÅH älskar o pyssla, ideérna bara snurrar i huvudet på mig! :) Det är så roligt o börja med barn rum nu när man fått sin älskling, då ser man lixom personen man skapar till!
Tänk om han bara visste hur mkt man älskar honom, hur mkt man försöker göra allt perfekt för honom. När han blir stor nog att förstå det ska jag tala om det för honom, om och om igen!

Nej nu ska jag mysa ner mig med stor hjärtat, men först pussa min älsklings älskling godnatt! :)

Arn Alexander Wikstrand, Rolf Marcus Wikstrand - ni gjorde mitt liv! godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0