ibland undrar man..

.. om läkare idag bör vara läkare?
Mer om det orkar jag inte beskriva, bara att glömmer man bort hjärtpatienter inte bara 1 gång utan 2??!?!?!
Fick beskedet idag att min kära morfar ska opereras i uppsala, kärlen i hjärtat är så förträngda så dom inte ens kunde spränga dom.. :'(
Och det värsta är att jag vet hur jävla rädd han är för läkare och sjukhus och allt vad som hör till.. Fy, stackars stackars stackars älskade morfar.. Men det kommer att bli bra!
Det är konstigt att han ens har kunnat stått på benen, en riktig kämpe! <3

idag har jag gått min dagliga promenad, i sällskap av Sandra och Alexander i vagnen :)
Skönt att prata av sig, tack vännen!
Sen när jag kom hem åt jag en omelett, och smörjde in hela min fot med voltaren, usch gillar inte att ha ont i foten när man ska ut o gå..

Ne bloggtorka! är bara så himla orolig, hoppas att han mår bra iaf, men han sover ju på sjukhuset i natt, i gävle, i väntan på operation, VAA? vadå i väntan, ska det inte gå undan?

Aja, en annan dag, nu vill jag bara att marcus kommer hem från jobbet! <3

Sara Olsson

Det kommer att gå alldeles utmärkt för din morfar..:) min farfar gjorde en bypass operation i vintras, fick tre nya kärl. idag är han som en ny människa. dom är så himla duktiga..

2010-10-04 | 21:32:25 |
Miranda

Visste inte att du hade blogg för en nu :). roligt då har man en till att läsa :)

2010-10-05 | 18:48:24 | http://mirandaostblom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0