hackhack

..hacka tänder, fy vad det är kallt ute och det tillochmed är kallt inne, pumpen och elden sprakar här nu! BRR.
Tittar lite smått på grays nu, men reklam för tillfället.
inväntar kungarna av tylösand, som jag ska kika på under duntäcket..

Efter det ska jag mata lillälskling och sen ska vi SOVA, så trött idag.
Storälskling jobbar natt och han åkte nyss, saknar honom redan!
Har även sprängande huvudvärk, bara jag inte blir sjuk igen så är jag glad!

kroppen känns härligt uppmjukad av den dagliga promenaden, men jag skulle kunna ge min högra sida av kroppen för att få en massage nu.. stel i nacken känner jag, men eftersom man är så jäkla kittlig så blir det nog inte av :D

Det är så skönt både fysiskt och psykiskt med promenaderna, men det hade ju vart kul om man hade sett RIKTIGA skillnaden, blir fortfarande rent ut sagt äcklad av den nyligen gravida magen, fy.
Var ganska vältränad innan med muskler osv, nu är det lixom utspänt och mjukt, fyfan det är vidrigt, skulle jag någonsin få fobi för en kroppsdel så lär jag nog välja det sist nämnda, bläää!
Men men, det har kommit nåt så vackert utav det, men det gör ändå lite ont i hjärtat att se hur kroppen verkligen förändras, att man var så dum som klagade innan, helt otroligt!
Men men, det går sakta men säkert neråt och det är ju bra det så skinnet följer med :)

Nog om negativt, för det är inte roligt att läsa kan jag ana! :p haha
Nu ska jag fortsätta kolla på det GRYMT bra'a avsnittet av grays! :D
Pussokram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0