godmorgon skitväder.

.. inte lika kallt men regn istället, man kan ju undra vad som är bäst?
SKA ut på min dagliga promenad iaf, fast vädret inte tillåter, sådetå! :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, marcus jobbar ju som sagt nätterna nu, så han sover nu.
Blir väl bara hemma antar jag! Som alla andra dagar :p

Ska försöka klura ut vad vi ska äta också och det mina vänner är inte roligt, idetorka!
Får se om man får jobba nåt i helgen eller om det blir lugnt på den fronten, hoppas på någon timme iaf, skönt med lite extra pengar inför jul :) Plus att rusta ett hus inte är billigt!!
Mamma penning är inte roligt, tänk om man hade det minsta, då hade jag nog inte överlevt :P SJUUUKT att man får skatta på redan skattade pengar? Inte sant?
Jag har skattat, jobbat, slitit för att få vara hemma med barn, betalat skatt för att det ska finnas pengar till mammaenning osv, sen får jag skatta på den summan igen?
Man kan inte annat än hata systemet!

Ha en bra dag hej! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0