fredagsmys!

Ja äntligen fredag och Marcus är ledig denna helg, tack o lov!
Blir att åka in till stan och handla till kvällen, tacos och lite annat gott :)

Har äntligen fått Alexander att somna i soffan här utan att jag håller i han! WÖW! Tack det behövs, jag får ont i ryggen annars :p

Mormor och morfar och mamma har vart här nyss, vi åt köttbiffar! -mums
Marcus håller på att sprikar upp reglar för fullt i rummet intill här!

Har bloggtorka idag känner jag, inget att säga inget att berätta!
Måste hitta nå nytt att pyssla med, har en ideé som jag vill börja med, men då blir väl Marcus irriterad ;)
Har en gång flyttat ut den från huset ut i friggeboden och han säger att det som en gång kommit ut dit stannar där :D hahah, han är less på mina projekt! :D
Kan avslöja att det är en sak till Alexanders framtida rum :) men än så länge så behöver han inget.. Har inte bestämt mig vilket rum han ska få, blir nog ett litet ett på övervåningen så småningom.
Men denna grej kan man ju iaf börja med :) får se!

Ha en bra helg och jag tänker på dig min vän Malin, snart blir du frisk :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0