Fredag fm.

mm, och ikväll ska jag o lill<3 hämta hem stor<3.
Äntligen, äntligen ÄÄÄNTLIGEN!

Det har inte hänt något jag vill bara att ni ska veta det:
Jag är så lyckligt lottad som har så fina vänner som jag har, ni ska veta att ni betyder väldigt mycket för mig.
Jag är dålig på att säga hur mycket jag uppskattar folk ibland känner jag, så då kan jag skriva det här så får ni ta åt er av det :) <3

Nu ligger sötisalex och sover bredvid mig, han ligger nog o drömmer om mat, för jag hör "smack smack smack", haha han lär väl vakna om han ska ha mat ;)

Vi inväntar mormor med (min mamma), kommer hit o dricker lite kaffe och så ska jag bjuda på lite mat, synd om henne för det blir GI :D tänker inte fuska.. :D
Håller på att eldar för fullt här hemma också, hade bara 19 grader i köket såg ja, uvva. men det är ju iof kallare där..

Inatt var det så mysigt, Harriet låg först jätte långt bort ifrån mig i sängen, sen skulle jag vända mig efter ett tags sovande, då låg hon tyo under min haka :D Så då fick jag ligga kvar för det var så mysigt, älskade katt <3
Hon verkar gilla att marcus är borta när hon får egen tid med mig, haha den enda som inte vill att han kommer hem!

Ne nu ska jag dricka upp mitt kaffe och skriva en inköpslista, ska ha myskväll med marcus i helgen, vin, ost och kex, lite vindruvor och allt där till :) MYS!

Om 9 dagar blir vårat lilla hjärta även 2månader, vart har den tiden tagit vägen.. Helt sjukt
Men dagarna med dig har vart underbar och jag kan bara ana hur mysigare det blir!
Tänkte lägga ut lite nya bilder senare också, slänger nog in lite smått nu också ;) Man kan aldrig få nog av att knäppa korten!
Ha det bra idag och trevlig helg :) Puss så länge.
Oj, hittade denna förskräckliga bild, en tjock val som har ont ;)
Lillen som ser ut att ha jätte stora fötter :b haha. Skön sovstil!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0