..

.. dagen har bara sprungit i väg och ingenting har jag fått gjort direkt, jo plockat ur o in i diskmaskinen och en maskin tvätt, hurra!
Ikväll blir det tacos och idol, så lär väl röra på döfläsket till affären, fattas hmm få se ALLT! :D

Har umgåtts med malin tidigare idag och senare idag sandra :) Alltid lika roligt!

Sitter i viadreutbildningstankar, det är visst inte nog med TRE utbildningar, att man aldrig nöjer sig ;P
Vill gå under en kategori, något större, något mer betydelsefullt, har alltid vart intresserad av att bli socionom, men jobb utbuden är jag osäker på, men det är lite ångestframkallande med högskola också, hej här kommer hon som inte är alls lika smart som er andra! Äh vet inte.
Något jag brinner för och vet att jag har koll på är inom medicin/vård iaf.
Psykiatrin lockar mest, men som sagt är redan vårdare, men vill högre och högre upp!! _MJAA_

Ne affären blir det, tips på utbildningar vore awesome! :)
Trevlig helg.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0