BVC

Idag var jag o lillen till bvc, allt såg så bra ut så :)
61,5 cm lång och 5100 gram :) Mammas stora kille.
Men han drar så hemskt i väg på längden, därför han är så långsmal :) men men.

VÄRLDENS blåst ute också, fyfan man kan inte vistas ute, haha stackars grannar ser en tjockis med barnvagn flyga förbi deras köksfönster ;)

Skulle verkligen behöva städa, men när man håller på att rustar i ett rum så förflyttas skiten därifrån till resterande rum, fyfan det är så otrevligt när det är grejer och stök överallt.. KOM INTE HIT! :D

*Svar till Caroline: Absolut, köp o doppa allt glas du har! Jätte mysiga! :)
Jag måste hitta på nåt mer att pyssla med, min rastlösa själ vill skapa nåt nytt ;)
Har ett projekt på G men jag måste införskaffa mig en plåtsax, eftersom jag inte fick ha sönder ena trädg¨rds sekatör eller hur det stavas för karln, jag kunde ju köpa en ny men? :p
Sen är det stora frågan " OCH HUR MÅNGA TRÄD KOMMER HAN ATT BESKÄRA????? "
Haha, han är rolig marcus! :)

Är faktiskt sugen på att dricka lite vin med Sanna söderström i morgon, men har man någon barnvakt, vill man lämna bort han redan? iih vet inte om jag vågar de :D
Aja ska ut o se vad det är som smäller så in i helvete där ute, snart blåser väl en stor jävla sten in genom fönstret och träffar mig rakt i nacken så jag ramlar ner på golvet och dör ihjäl, bäst jag går ut och ser efter!
 ;)



Terran

Klart du vågar, du som mamma som bestämmer om det är för tidigt eller inte, så länge du mår bra, mår prinsen din också bra :)

2010-10-14 | 12:48:40 | http://theresesofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0