babygym

.. idag har vi hämtat hem babygymet, väldigt fint och lillen verkar gilla det :) Finns mkt saker på den! :) Bild kommer.
Har ätit mat och nu sitter vi här i vrummet med en öppen brasa, kan inte bli bättre :)

Morgon kaffe hos Sandra i morgon :) Alltid lika trevligt.

.. vi stod på altanen en sväng nu ikväll och planerade en utebadtunna, hoppas att det blir av, men dom kostar ju en del, men nog helt klart värt de!

Ne har absolut inget att skriva idag så jag ska upp o ta ett bubbelbad istället, skönt för min ömma rygg..
Natti natti, pussokram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0