vintergata!

Först svar till Linda: Åh tack själv:) det gick jätte bra får se om man får jobbet:)
Blir inget öppnis för mig i morgon :( bvc.. drygt! :D Kram

Sen så är det rena rama jävla vintern ute, halt, äckligt kallt och jag kan säga att jag är redan less!
Nu vill vi ha sommar och sol! Eller iaf vår! INTE SNÖ!
Plus att snorungarna verkar tycka det är roligt att leka med andras liv, sladdar o har sig så man får slänga sig i diket för att överleva (nästan så illa iaf:) hi hi hi

var på arbetsintervju idag, det gick bra må jag säga och hoppas att dom hör av sig!
kändes bra iaf! Sen vet jag ju inte hur han kände, kanske suckade lättande när jag gasade i väg i bilen! hahaha
lite rolig är jag allt!

bvc i morgon, får se vad lillen väger som för den delen blir 3 månader idag <3 hipp hipp hurra!
Nja mätt som jag är ska jag lägga mig i soffan och hoppas på att min huvudvärk försvinner dit den hör hemma! Åt pipsvängen! :)

nappo nappo idag blir den en tidigt kväll, innan elva ska jag sova, så det så!!
Kram

petra

När ska du t BVC ? Jag ska dit i morgon också :)

2010-11-10 | 23:15:46 | http://petraamdal.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0