till petra!


var där klockan 11, men jag går inte på sjukhuset så du vet :) i björksätra går vi, går du också där? :)

Ja var på bvc idag, gick bra förutom att lillhjärtat fick 3 månaders sprutan, jag grät mest..
nu är han jätte febrig och jätte ledsen hela tiden, får han inte att somna, bara när han sitter i babysittern med vibratorn, så han lär ju få sitta där ett tag så flyttar jag han sen! Lillen :(
i morgon skulle/ska vi ju på babysång, hoppas att han är pigg, men han är jätte varm fast han fått alvedon.. mammas lillgos!
Vill inte dra ut han när han är "sjuk"..

I morgon blire mys med älskling, vin, räkor och lite annat gott! <3
.. man får inte glömma varandra! :)

Natti natt, ska försöka natta min lilla skatt här hemma.. Sen sängen för mig med! Har blivit kvällstrött! :)
Kram

petra

jaha okaj ! Jag går där på sjukhuset !

Vi ska ge Robin 3månaders sprutan den sista. Tror inte ja kommer kunna kolla på när han får den, kommer stå och tokböla ja med ! :(

2010-11-12 | 11:23:28 | http://petraamdal.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0