rutiner

har visst fått upp rutinen på lillen med sovande på dagarna :)
Räcker med att dra ut han i vagnen så sover han, la han ute på altanen i vagnen för över en timme sedan och han sover än! Kanon juu! Egen tid är alltid upskattat och han blir så glad efter han sovit! :)
Han har blivit en sån glad kille nu, skrattar och pratar hela tiden :) Mammas gooos!
igår låg han mellan mig och marcus i sängen och han låg o kikade på marcus och prata och skratta hela tiden och marcus pratade tillbaka, så svarade han och så höll det på! Man blir varm i hjärtat :)

Måste nog köpa mig en babyvakt, en trådlös så man kan ha den i vagnen så man hör när han vaknar :) Slipper man gå o kolla hela tiden!:) Tradera it is! :)
Ska kolla nu! Puss

Sandra

Min då babyvakt då? :P

2010-11-07 | 17:51:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0