petra:

ja man bölar :P
men lek med han samtidigt, ta upp han direkt när det är klart så går det bra :)
kram på er.


nu handla mys till kvällen, mys med familjen, inget slår det ju!
är så glad att jag har er min lilla familj, livet är så meningsfullt nu! :)

Kunde inte åka på babysång idag, lillen hade visst fortfarande feber i morse så jag ville att han  skulle få sova ut!
nu är han piggare men lite kinkig än.. men man kan ju inte alltid vara glad ellerhur?! =)

Blir ett glas vin till kvällen också tillsammans med räkorna som jag har bestämt att vi ska äta! :)

Igår var vi hemma hos linda och linnea
och även hemma hos linda, magnus och majken :) Så trevligt att umgås med våra små barn tycker jag! :)
.. vad gammal man börjar bli, ibland är det konstigt att tänka på att man faktiskt är mamma, helt otroligt!
Vilken framgång, eller hur mammor? :)
Kram på er!

Linda med Linnéa

Ni är ju unga mammor! Det är jag som är gammal:P Det kommer jag få höra av Linnéa när hon blir tonåring, att hon har så gammal mamma mot för sina kompisar=) Jag sitter ju fyra barn senare och funderar på när mitt liv ska börja, alltså vuxen lkivet med MAN och barn. Jag har ju allt annat=)

2010-11-12 | 18:15:27 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0