no plans

.. inga planer för dagen/kvällen! Trist.
Kanske man ska våldgästa någon.. hehe skulle behöva åka in till stan o handla lite ersättning, kattmat osv..
Eftersom man tjänar på att åka till sandviken så lär jag nog göra det, så jäkla dyr ersättning här plus att den sorten jag vill ha inte finns! fast jag bett om att dom tar hem den! :) men men..


nja nu snoka vidare och leka lite med min plutt, som idag satt i baby gåstolen, tog några skutt bakåt..
Men han är ju bara 3 mån så man får vara försiktig.. Hans lilla nacke! Men 10 minuter om jagen går nog bra!

hej!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0