Neggo!

ja det är vad denna dag har bestått utav, NEGATIIIIV!
Först går inte bilfan igenom besiktningen, om hon inte skärper sig så kommer jag att avliva henne! fyy!
Sen har jag skit dåligt ställt denna månad, vet inte varför.. Så det svider varje gång en tomatjävel går åt här hemma! Haha ne så illa är det inte, men lite synd om mig äre! Jävla föräldrapenning och vara usel!
Vill jobba, men men det hjälper ju inte att klaga! Inte sant?

forboll på tv'n, det är heller ingen hit om jag ska säga så!
vill ha dhw och cogar town, men men.. Vad hjälper det att klaga?! :D

Äh nog om mig hoppas jag vaknar på rätt sida i morgon, har inget inplanerat så lär väl ut o gå, få bort denna simring runt magen någon gång.. :) Eller är det det som är beach 2011?
HEJ!
btw, sötisalex somnade nyss i sin säng efter ett bad med pappi :) Går bra att natta honom uppe nu! Lillen då!! =)

petra

gå in på www.tv-links.eu

Där har du avsnitt från alla möjliga serier. Några av dhw finns också som inte har visats på tv ännu :)

2010-11-03 | 09:26:15 | http://petraamdal.blogg.se/
elin

ÅH!

2010-11-05 | 12:40:49 | http://elinmariaviktoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0