nappo!

ja jag tänkte att jag slänger in ett inlägg till för idag innan sängen, nyss lagt lillen i sin säng och jag tänker faktiskt göra han sällskap uppe i sovrummet snart, är dötrött, ont i huvudet och känns nästan som att man börjar bli sjuk :( Hope not!

Usch, är så glad att jag slipper ut i detta väder, hatar verkligen snön.. man skrapar bil varje år och alltid blir man lika arg! hehe det är helt otroligt, att man aldrig vänjer sig!
Sommaren är alldeles för kort, vintern är alldeles för lång.. visst det är fint, innefrån, men när man är ute då vill man ju bara hälla kokhett vatten på skiten! :)
kollade temp ute nyss, över 5 grader, kallt! Fy!

Hoppas det inte är allt för halt i morgon bitti när vi ska till bvc, hatar att köra på vintern och speciellt denna vinter när man har med sig en liten skatt!
Hoppas lillen gått upp bra i vikt denna gång, sist blev det ju ett litet hack, men nu har jag legat i på nätterna också! haha, han äter ju som en häst, men det kan väl bli så att det stannar upp och sedan fortsätta?!

Aja, måste krypa till kojs, hoppas john är snabb i säng idag, ja blund alltså! :p





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0