några rader direkt från hjärtat..

.. jag hatar er, jag verkligen hatar er som röstade på andreas W, vart är han speciel då?
Geir var och är bland dom bästa som någonsin visats på denna tävling, fattar inte hur ni tänker!
Alla elaka blickar och fula ord ger jag er just nu!! BLÄ!

Aja nog om arg't :)
Har nyss smygit upp med lillhjärtat, somnade skönt i sin säng :) Storhjärtat ligger sedan många timmar sedan.. förmiddagshelg ;p mer död än levande..

Haft besök av marcus mamma och syrra idag, alltid lika trevligt.
Vi tog en promenad och drack kaffe :)
Gick bra fast min dumma tå, lär ut i morgon med, tänker inte lyda dig din onödiga sak på kroppen! :)

usch kollar på tv400, idol eftersnack, man får en liten tår i ögat ändå.. men men, töntigt nog så menade jag allvar! :)

Äh nu ska jag krypa till kojs med mina bästa killar i världen :)
Pussokram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0