morotspuré och ersättning!

Ja, i morse fick lillen lite morot på en tesked blandat med ersättning, han ÄLSKADE det!
men snål som man är med tanke på hans lilla magr så fick han inget mer.. Bara en flaska med ersättning, men det dög väl det med :P
Och efter detta så blev han lixom som en helt annan unge, han tog sin skallra o förde den mot munnen sin, lillen blir stor <3
Jag vet att rekomendationerna säger 4 mån, men om han inte blit mätt på sin ersättning så måste man ju!
Jag har läst mkt att fler testar från 3 mån men då i små mängder så jag provar och han verkar jätte nöjd :)
Nu blir det handling av små smakisar, har morot hemma men ska köpa på mig :) KUUL!
men får ta det väldigt lungt med magen :)

hoppas alla får en bra dag :)
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0