Linda med linnea:

svar:
Ja det är ju så.. tyvärr!
kanske kan ta en kaffe någon dag? :) du vet vart jag finns och mitt nummer ;)
haha Kram på dig!



Linda med Linnéa

Jag vet hur det är med ett evighetsprojekt med rust och städning! Jag har ju dock ingen sambo som jag måste tjata på eller städa efter;) Ibland känns det rätt skönt=) Men barnen är ju inte så hjälpsamma jämt heller. Men det får jag ta. Jag skulle vilja ha det riktigt städat ALLTID. Men då skulle jag inte få göra annat än plocka och tjata på barnen hela dagarna. Jag gör gärna annat än det. Sänk kraven, det är det som det hänger på. Bara för att andra har det tipp topp så behöver inte alla ha det. Alla hinner inte rusta klart fort eller har ekonomi till det på en gång. "Hellre lite skit i hörnet än ett RENT helvete"=) Jag har fått pränta in det i mitt huvud. Men vist jag vill ha mer ordning överallt jag med.



Men bara för dig med att hojta om du vill göra något. Jag är oftast bara hemma. Kram

2010-11-13 | 15:28:35 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0