lasse, kaffe och segt!

ja lyssnar på Lars winnerbäck, dricker kaffe men tycks inte vakna till!
Känns som jag har sovit jätte länge men mer som att vara nedsövd, usch.. trött men men, man lär ju orka ändå..
Alexander är en mammagris lär jag säga, har blivit nu på senare dagar, kanske för att han blir äldre och han utvecklas.. ? vad vet jag.

nyss kommit in från dagliga promenaden, fick sällskap av käre sandra också :) Alltid lika trevligt!
Ska väl försöka med maten också snart, Lillen somnade i vagnen på promenaden så han ligger nu där o sussar vidare :)

ikväll har man inga planer, får se om det är nå bra på tv'n, man kan ju alltid hoppas!
Nee mat var det ja!
Hörs sen när jag har mer att skriva och berätta! Ska knäppa lite bilder också på pysslet i Alexanders rum också! PÅMINNA mig själv! :D
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0