godmorgon kaffe!

..satt på en kanna kaffe för att starta morgonen! Hoppas jag vaknar till liv, har märkt att min hjärna och kropp inte funkar som den ska innan klockan elva! OTROLIGT!
Måste få upp rutiner på morgonen, kliva upp i tid inte ligga o kura i sängen med Alexander och somna om och vakna 1130, men han tycker ju om det han med men bättre om han sover en stund i vagnen runt 13 tiden istället!
Det är ny vecka i morgon och nya tag alltså :) Som man säger varje söndag och om allt egentligen men det är tur att man kan snacka, ännubättre vore det om man tog det på allvar med :p

vet två loppisar idag, är så sugen men det är så drygt och släpa på barnvagn upp i trappor oså, har ju bärsele men ryggen ska ju hålla också nu när lillen inte är så liten mer :P
Så jag får se vad denna dag tar vägen, marcus jobbar till 1415, sen får vi nog besök till kvällningen! :)

Har börjat ställt klockan på nätterna igen för matning av lilla Alexander, även om han inte vaknar själv och vill ha mat så tyckte bvc att man skulle mata på nätterna igen, för det blir så långt mellan måltiderna om man slutar med det så tidigt, men aja lär väl lyda då.. Han är lite nöjdare nu då :) Det tar ju bara några minuter att mata på nätterna så jag får väl stå ut :) Det går bra!

Jag har en väldigt dryg katt här hemma vid namn harriet, vill in och ut och in och ut heeela tiden, släpper ut henne, 5 minuter efter sitter hon o skriker vid fönstret o vill in, släpper in henne sen tar det några minuter sen står hon vid dörren o vill ut igen!! Fattar inte varför hon gör så.. Har försökt att ignorera henne men man tycker ju synd om henne så man gör som hon säger ;p
Tror hon känner ett ansvar för Alexander, när han skriker o så då hoppar hon och sätter sig bredvid han som ett slags tröst? haha.. Galning, men rätt sött!

nee ska försöka hitta på nåt idag, både jag och lilleman blir så rastlösa av att bara sitta här hemma! :) Men är liiite rädd nu när det är halt ute, hatar att köra bil på vintern ochj speciellt nu när man har det mest värdefullaste i hela världen som sitter på sätet bredvid! Men men får ta det lungt, så ser ni någon som kör i 20 kilometer/timmen så är det förmodligen jag! :) hahah

Hoppas alla får en bra dag! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0