:)

Svar till linda, liams mamma inte Majkens :p :
ja visst blev det fint :) Ska ju in med säng och så sen :) kommer mer bilder, kanske ikväll om jag orkar knäppa, har fixat med hyllor oså! :p

jaa, har inget att skriva nu, har ingen tid heller, måste grejja lite, men tänkte fråga..
När började ni mammor med smakportioner till era små?
Alexander är 3 månader.. Vill börja nuuuu! :D
Ge mig tips!



Linda - mamma till Liam

Ja men gud jätte fint :) Det är så himla kul och fixa i rummen. Kommer ihåg när vi fixade Liams innan han föddes och nu springer jag jämt där och flyttar o grejer. det är så kul :D

2010-11-05 | 11:24:43 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0