.. en sak är säker!

.. Att jag aldrig mer kommer ställa upp på kommunen!
NEJ, aldrig i mitt liv, nu är jag så fruktansvärt less och irriterad så jag ska ha mitt sommarvik någon annanstans, ställer inte ni upp på mig så ställer inte jag upp på er! Så är det, tjänster och gentjänster heter det väl så fint?
När man tjatar och tjatar i så många år på att skaffa en utbildning så kommer vi satsa på dig, nu när man har utbildning, tror ni att man får jobba då? NEE!
Jobbade fan över heltid när jag inte hade utbildning och nu när man har så jobbar jag inte en enda timme! AWESOME! nog för att man är mamma ledig men är fan tillgänglig minst 3 ggr i veckan.. när marcus är ledig! JÄMT DYGNET RUNT!
Nä jag har fått nog! När man ser outbildad personal springer före, det är fan otroligt.
Facket är inte nå bättre dom heller, varför ens vara med? Jo det ska jag säga varför, enbart för alla försäkringar, inte för något annat!

Så då har jag skrivit av mig! :) 
hej!

carina

får du inte jobba nått i årsunda?

Jag är mest i österfärnbo men händer att det behövs nångång här och i sandviken.

När hon ringde idag så sa hon att dom vill inte boka upp mig för mycket i sandviken eller i årsunda pga av det behövs i österfärnbo.så jag vet inte riktigt hur mycket jobb man missar på det??Hoppas du får jobba nånting framöver.

kram

2010-11-08 | 14:34:47 |
Sara

handlar de inte om att dom inte vill anställa då, att om du som utbildad jobbar då blir du ju lasad osv, en outbildad får ju inte bli lasad så då kan dom ju byta. sjukt system :(

2010-11-09 | 20:39:47 | http://blondstar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0