en pik..

.. till alla snorungar som är allmänt uppkäftiga och dumma i huvudet, jag hatar er!
Årsundas ungdomar borde få ett kokt stryk, rent ut sagt.
När ungar verkligen har noll respekt för vuxna människor och bilar som kommer åkandes, så är det fan inte mer än rätt att dom får sig en örfil eller två!
Jag kommer åkandes och hela jävla årsundas ungar i 14-15 års ålder står mitt i vägen, vägrar flytta sig även om jag närmar mig, jag bromsar inte.. ALDRIG! Jag fortsatt köra men hade ändå uppsikt så jag inte skulle skada någon, lär väl påpeka det annars får jag väl en elak kommentar..
Tillslut när det var någon ynka meter kvar så flyttar sig ungjävlarna!
Gom går in i en på ica, säger inte förlåt, trycker sig förbi och är allmänt dumma! Usch, nästa gång ska jag personligen gå hem till föräldrarna era och berätta vad ni gör på kvällarna!

Bitter som man är, haha det är inte det men vart är ungdomen på väg?
Betedde vi oss så i den åldern? Neej det tror jag inte för i såfall ber jag allmänheten om ursäkt!

Nu ska jag frysa ihjäl ännumer! Natti natt :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0