bildstund!

har ju missat o visa badrum och sovrum i huset:) Tänkte visa det nu och även lite mer från lillens rum som jag pysslat med. Hyllorna jag målade och så!
Även lite nya på lillungen som leker i sin gåstol! :)




Påväg upp i trappen, grejer jag inte använder fick stå där :) Men det ska ju upp lister och så där sen, när man har tid ;) Detta får smycka sålänge!

badrummet!


sovrummet!


Alex rum! :)

Alex rum!

julpyntat lite! :)


Så! :)
Nu ska jag handla lite fika för farmor ulla kommer på besök när det är 1a advent och allt! :)
tja!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0