survivor och strålande sol!

sitter o dunkar survivor - burning heart och kollar u tpå den fina solen, tyvärr ska man jobba så man orkar inte hitta på nåt!
Kanske man ska gå ut o sätta sig iaf med en kopppp kaffe  :)

Inatt var jag o hämtade min man och fredholm i gävle, kult sällskap man fick hem, en satt i framsätet och sov, en annan satt i baksätet och sov.
Sen skulle jag in o köpa toapapper på statoil hagaström, hade dom de? NE?
Konstigt, ett statoil som inte har papper??!?!?!?!?!?!?! hehe

Happ 15-21 idag, 7-14 i morgon, sen ny vecka och då får vi tillgång till huset och frågan är om bollen ska få följa med, han är verkligen DUUUM i huvudet, men det blir väl bättre om han får gå ut, för nu funderar jag starkt på att slänga ut han från balkongen och låta han vara för evigt!
Neej, verkligen det gör jag inte, men jag vill få tyst på han, jag har förklarat för han att vi SKA flytta om MINDRE än en vecka, FINN DIG, STÅ UT, DU SKA FÅ GÅ UT!!! men det jag får i svar är " KRAFFS, SKRIK, JAG ÄR DRYG, KFRAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFS sen lite mer SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK" mmm, man kan inte göra annat än att älska det här lilla livet.

Jaja, nu blir det nog lite kaffe :)

malin

hahah, värsta skriiiik :D

2010-05-23 | 17:22:28 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0