ny vecka!

Mjaa, i morgon går man in i vecka 32, och jag hoppas verkligen tiden rinner i väg nu!
.. Jag är så less på att vara gravid, missförstå mig rätt, det är underbart men jag vill hellre ha våran prins här!

Sedan ligger Linda och Magnus på BB´, ni ska veta hur mkt jag önskar er lycka till och att jag tänker på er!
fällde en och annan tår i morse när jag såg att ni åkt in! :')

En annan håller på att packar ännu mer här hemma, men orken tar snabbt slut, BLÄ!
Less less less less, mja rätt ordval.
Till veckan drar vi iaf och det ska bli skönt.. Slippa bo i lägenhet, katter som får gå ut, sitta på altan o grilla, dona i våert nya hem! :)

Nu ska jag snoka vidare och hålla alla tummar i världen på att en liten AnderssonViinamäki/hansén tittar ut inom kort :) Nyfiken på vem det är! :)

Puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0