mjau!

Alltå _OBEHAG_ !
Jag börjar få såna jävla konstiga känslor i magen, blir fa-an rädd.. det trycker neråt och det hugger och jag har sammandragningar osv osv..
Bollen är dum i huvudet, skriker vid dörren, jävlas och ibland tänker jag dumma saker som man inte får tänka!!
Fan katt, finn dig, inom två veckor får du gå ut igen!

Killen i magen hickar hela dagarna och det är och känns obehagligt.. nee nu tänker jag lägga mig  isoffan och tänka att fyfan ska jag gå så här i 7-9 veckor till... att vara gravid är ingen dans på tulpaner inte!
Förlåt, man ska inte klaga för det är verkligen det bästa i mitt liv, men det gör ont :'(

Puss!

Angelica

Hicka är riktigt obehagligt, det tycker jag med och min lilla hickar jätte mycket också. Flera gånger per dag ibland.. Och dina sammandragningar är helt normala :) Mensvärken kom man inte undan fast man är gravid :P Det kan göra ont men du får stå ut :) Se det positivt att du känner någonting, finns ju dom som inte känner alls. Båda två är vilket som lika bra :)

2010-05-20 | 22:36:55 | http://angelicasgraviditet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0