mage*

.. huden är tok spänd, det växer så det knakar och jag hoppas tiden rinner i väg och att jag inte blir alltför stor, jag kommer få bristningar, det känner jag :( buhu, men men dom bleknar väl?!

Idag kände jag vår älskade sons fot igen, hur den drogs mot min hand.
Mammi loves you!

nu ska jag sova, jag är helt slut efter dagens arbetspass, two days left.
Natti.

Anne

Det största problemet kommer inte vara att du får bristningar och att dom är ful. Men ja, dom bleknar. Men dom kan göra förjävligt ont också. Då kan du säga bye bye till att få sova på nätterna eller överhuvudtaget. Jag lovar att någon form av skabb är lättare.. :s

2010-05-22 | 08:51:16 | http://anonnone.blogg.se/
elin lundqvist

Haha anne, skabb ;)

Nja såna bristningar är det inte, det är lixom pytte pytte pytte antydan till de.. men smörjer o smörjer, ska fan inte ha nå nu, i såfall precis innan :D

2010-05-22 | 11:13:24 |
Linda - mamma till Liam

Jag fick ganska mycket bristningar på mage, höfter och lår. Och dom har aldrig gjort ont eller liknande. Och nu i solen har dom blekts mycket :) Nu accepterar jag dom.

Man fick ju det bästa som finns så vafan :)

2010-07-09 | 22:34:32 | http://lindaperssonn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0