lägenhet och hus!

.. sålde nyss lägenheten till en trevlig ung man :) han gick bara igenom lägenheten och pappa hans efter sen efter några sek. säger pappan, neeedu pojk den här köper du! :) Sen så var det klarttt! :)

Huset är också vårat, skrev kontrakt idag, fan allting vänder nu känner jag :) wohoo..
Han flyttar in i våran lägenhet den 1 juni och vi samma datum i huset :) jipppi, slipper dubbelhyra! :)

Ne nu ska jag ringa marcus och berätta den goda nyheten, sen ska jag köpa hem lite gott för att fira ikväll! Det är vi värda!
Ha en bra dag, det har jag haft :) Puss

Linda

Härligt det måste kännas att bitarna faller på plats :)



Grattis en än gång!!! :)

Kram Linda

2010-05-05 | 21:10:32 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0