klagomuren!

Ja, jag skulle vilja besöka den, men nä orkar inte ta mig någon vart så jag vänder mig till dig, min käre blogg :D
.. alltså, fy satan vad jag har kännt av sammandragningar i dag, speciellt nu på kvällen..
Man blir lite rädd, tänk om nåt är fel, har jag gjort något för att det ska göra så ont, vaaaa? :S
Äh tänker jag sedan, det ska väl vara så, riktiga menssmärtor, som strålar ut i ryggen.
ÅÅh vad har man gett sig in på... ?

.. tror jag måste ta det lungt dom här dagarna nu :s
Vill in till valbo o köpa nåt nytt att klä min feta kropp också, alla är så fina när dom är gravida, jag ser ut som en valross som däckat i soffan, eller nåt i den stilen?:D

Aja hejpåre!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0