jag ska alltid lyckas! :)

HAHA, jag har skrattat så jävla mycket denna morgon, till och med så marcus vart sur där ett tag för jag skrattade så  mycket!
.. som ni säkert förstått så ska vi ju flytta inom snar framtid, till vårt älskade hus som vi btw betalat handpenningen på nu :)
Men aah, jag skulle ner i förrådet och hämta lite kartonger så jag kan börja packa det mest oanvända sakerna man har i hemmet, och jag är en lat människa så jag tänkte jag ska fan i mig ta med mig 3 kartonger åt gången, spelar ingen roll om jag inte ska kunna se nåt, så jag tog två i ena handen och en på huvudet i hopp om att ingen skulle se mig, hade två i ena handen för att jag skulle kunna stänga dörren efter mig oså, där står jag med en jävla karton på huvudet och tittar ut genom ett pytte hål, så hör man: Hallå???
Jag slänger av mig kartongen och såg att där står ena grannen och bara glor frågande på mig, jag svarar, hej lite blygt :P
Han: Jag kan hjälpa dig om du vill..
Jag: Nee med ett asgarv, jag hade den där på huvudet för att kunna stänga dörren, men jag kan tänka mig hur rolig jag såg ut i dina ögon..
Han: Ja, jag började fundera och sen så gick han! :D
HAHAHAH jag har aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv och med tre kartongen i händerna stapplar jag upp för alla trappor och gråter av skratt ! :)
Så har min morgon sett ut ;)

Ha en bra dag, ska göra mig i ordning för dagens jobb skift! :)
Pussokram

Sandra

HAHAHAHHAAHA jag skrattar så ja gråter :D Bra där Elin;)

2010-05-07 | 20:48:54 | http://sandrasnar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0