inredningstankar.

.. sitter i mina egna tankar nu och inreder huset i huvudet :)
Har alltid velat haft en stor kista inomhus att ha ved i, gjort lite eftrsökningar och vips så har man en, min älskade mamma har fixat fram en sådan jag vill ha, en gammal en som jag ska måla vit och låta fästena vara kvar i svart :)
.. Sen har hon även fixat fram trädgårds möbler åt oss, en stor soffa, två fotöljer och ett bord :) Ska också målas vita :) KANON!

Är sjuk som satan, feber, ont i halsen, täppt i näsan och kan inte andas, har sovit mest hela dagen.
Men har hunnit med lite film med Malin också :) - Dumpa honom, riktigt bra var den!

Mest av allt hade jag velat haft älskade Marcus hemma nu, vill kura och sova tillsammans.. men men, sista natten nu inatt, sen så älskling :)

Ne nu ska jag kolla vidare, sedan ta en het dusch så jag kan rensa mina bihålor efteråt. uusch vill kunna andas genom näsan!

Nattinatti!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0