hej och hå!

.. inför flytt är det så jävla mkt att tänka på tycker jag, packa, städa, packa lite till och sedan städa oså håller det lixom på..
Men jag är nöjd över min insats i dag iaf, packat väldans mkt, tog mig verkligen ork att skura det värsta på toan så man har det gjort, sedan börjades det i köket nu ikväll och när jag höll på att klättra runt på stolar i köket så kommer min klockrena kommentar till Marcus som löd : - jag är ganska smidig för att vara så tjock..
haha :D

Idag har vi även grillat, MUMS!
Snart ska jag bjuda mina vänner på grillat på VÅRAN altan! :) MYS!

Ha en bra kväll.. Puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0